zaterdag 19 oktober 2013

Joy! DT Call....

Ook ik heb drie creaties ingestuurd naar Joy! om misschien deel uit te gaan maken van het Design Team. De eerste ronde heb ik gehaald, de tweede niet.... toch wil ik jullie mijn kaarten laten zien. Ik ben toch trots op mijn produkten. Wat vinden jullie ervan?

Deze vintage kerstkaart is gemaakt met Noor! winterwishes papier en ik heb met de Joy! ponsen de kerstster zelf in elkaar gezet.
Gemaakt met Noor! Stempels, vlinder, vlinderrand en een andere mal. De "Love" is gestempeld op een stans van Lin en Lene.
Plaatje ingekleurd met Distress inkt, bloemen gemaakt met bloemenpapier en de Noor! bloemenstansjes In de binnenkant weer gebruik gemaakt van Lin en Lene stansjes en Noor! stempels. De Tag is aan twee kanten bewerkt....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten