zondag 18 januari 2015

Kerstalbum, haken en nog wat meer...

Het is alweer een tijdje geleden tot mijn vorige post, maar ik doe ook zoveel dingen tegelijk op het moment. Ik ben bezig met de Scheepjes CAL, deze is nog steeds niet af. Nog 4,5 blokken haken en dan kan ik hem in elkaar gaan zetten. ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt.

Ook ben ik begonnen met de Crochet along 2015. Dit wordt een vierkante grannydeken. Week 1 en 2 zijn klaar, het huiswerk van week 3 ligt sinds vrijdag te wachten, hier moet ik nog aan beginnen. Hier is wel alvast de foto met de weken 1 en 2. Gaaf toch?

En verder ben ik dan ook bij de club van Tiets begonnen met een kerstalbum. Dit betekent dat ik iedere maand 2 kerstkaarten maak en deze op de club zet. Deze maand heb ik kaart 1 in combinatie gemaakt met de digi van januari. De digi is speciaal ontworpen voor de club door Lacy Sunshine en deze is later te koop in de webwinkel. (http://lacysunshine.blogspot.nl/). Ik ben wel blij met het resultaat, weer eens lekker met Copics aan de gang gewest. Wat vinden jullie?

De tweede kaart is gemaakt met een plaatje van de 7 tags of Christmas van 2013. Iets simpeler, maar toch ook wel leuk!


Liefs,
Selma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten